Kliknite pre viac výsledkov
Neboli nájdené žiadne produkty.
Váš košík je prázdny Pozrieť ponuku
E-Twow Booster ES
Celá rada modelov Booster patrí medzi najlepšie ultra-ľahké a ultra-skladné kolobežky do mesta na svete. Vyrába ich európsky výrobca E-Twow a pokiaľ hľadáte najlepšiu kolobežku do mesta, v pomere váha / výkon / cena nenájdete na svete nič lepšie. Model Booster ES je nástupca modelu Booster V. Váži iba 11,6 kg, dosiahne rýchlosť 30 km/h a dojazd 30 km.
New product
Objednávky do
Dnes
týka sa eshop objednávok
Odošleme
Zajtra
V závislosti od konfigurácie produktu
Po prijatí a preverení vašej požiadavky vám pošleme ponuku.
Booster ES je ultra-ľahký mestský model, ktorý vyrába európska značka E-Twow. Bez debaty patrí medzi modely, ktoré poskytujú najlepší pomer medzi váhou, skladnosťou, výkonom, pohodlím a cenou. Celá rada Booster je jednoznačnou voľbou z rozumu do mestského prostredia. Napriek svojej mušej váhe tieto kolobežky zvládnu aj ťažších jazdcov až do váhy 110 kg a poskytujú nadštandardné výkonnostné parametre. Dostatočné pohodlie vďaka odpruženej zadnej aj prednej náprave a extrémnu skladnosť vďaka geniálnemu skladaciemu mechanizmu a rúčkam. Sú bezúdržbové a dokonca disponujú systémom rekuperácie energie pri brzdení (KERS). E-Twow Booster ES patrí stále medzi tie najlepšie vybavené modely a vďaka slušnému výkonu a kvalitnej silnej batérii ho odporúčame jazdcom do váhy 100 kg. Rovnako ako jeho predchodca má nový silikónový povrch nášľapnej plochy, ktorý sa dá ľahko vyčistiť vlhkou handrou, zosilnené skladacie rúčky, ktoré eliminovali problém s občas vyskakujúcim poistným pinom, ale najmä skladací mechanizmus, ktorý sa oveľa ľahšie ovláda. Ten je dokonca možné ovládať aj rukou a jeho skladacia páčka je poistená magnetom.
Rada Booster patrí bez zaváhania medzi najpraktickejšie kolobežky sveta. Jej jediným určením je byť tým najlepším modelom do mestského prostredia a tento cieľ sa jej darí plniť na sto percent. Nemôžete od nej čakať pohodlnú jazdu na veľké vzdialenosti mimo mesto a jej off-roadové schopnosti sú takmer minimálne až žiadne. To však radi obetujete, pretože nič z toho v meste jednoducho nepotrebujete. V meste sa počíta nízka váha, obratnosť, skladnosť, odolnosť voči horším cestám a chodníkom. Ak k tomu pridáte dostatočný výkon, dojazd a úplnú bezúdržbovosť, dostanete práve radu Booster, ktorá nemá v tejto váhovej kategórii prakticky žiadnu konkurenciu. Vďaka plným kolesám z patentovaného materiálu nemôžete dostať defekt, tie sú však dostatočne priľnavé a najmä sú odpružené na prednej aj zadnej náprave a jazda na nich je tak stále dostatočne pohodlná na mestské vzdialenosti. Na celej rade E-Twow Booster je geniálna najmä jej skladnosť. Kolobežku je možné zložiť za menej ako desať sekúnd (rovnako rozložiť) do minimalistických rozmerov, vďaka ktorým je menšia ako malý kufrík. Dostanete ju napríklad pod stoličku v kaviarni, pod sedadlo v autobuse či do vlaku a do kufra bežného auta ich zmestíte hneď niekoľko. Zložená má totiž šírku 15 cm, výšku 33 cm a dĺžku pod jeden meter, takže ju skutočne zmestíte takmer kamkoľvek. To sa nedá povedať o žiadnej inej elektrickej kolobežke s odpružením a podobnými parametrami. Veľmi praktická je aj tyč riadenia, ktorá má jednoducho nastaviteľnú výšku a prispôsobí sa tak nízkym, ale aj vysokým jazdcom v priebehu pár sekúnd vďaka rýchloupináku.
Booster ES disponuje výkonom 500 W, ktorý je však vynikajúci vzhľadom na svoju mušiu váhu, iba 11,6 kg. Spodná platforma v sebe ukrýva Li-Ion batériu s napätím 36 V a kapacitou 7,8 Ah, čo zodpovedá uloženej energii 280,8 Wh. Táto kombinácia výkonu a batérie postačí na dojazd 30 km, ktorý je vzhľadom na svoju váhu nadštandardný. Ak však nie je cena jediným rozhodujúcim parametrom, odporúčame pozrieť si aj model GT SL. Ponúka za menší príplatok ešte o 33% viac energie v batérii a pracuje s ešte vyšším napätím, vďaka čomu ponúka aj lepší výkon až 700 W, čo pocítite najmä pri stúpaní do kopca. Tento model patrí svojimi parametrami stále medzi svetovú špičku a pokiaľ vážite do 100 kg bude vám viac než postačovať.
Vzhľadom na uvedený výkon a parametre odporúčame model Booster ES jazdcom do 100 kg, pre ktorých bude táto kolobežka postačujúca. Jej výkon umožní dosiahnutie rýchlosti 30 km/h, čo je do mesta viac než dostatočné. Na rovine odvezie aj ťažších jazdcov a s jazdcami do 100 kg zvládne tento model aj menšie stúpania.
Veľa zákazníkov sa obáva kolobežiek s plnými kolesami, kvôli menej pohodlnej jazde. Celá rada Booster však využíva plné pneumatiky z patentovaného materiálu, ktorý síce samozrejme nikdy nebude tak pružný ako vzduchom plnená pneumatika, ale predsa len trošku pruží a najmä má dobrú priľnavosť. Práve tieto kolesá prekvapivo prispievajú k celkovému pohodliu, pretože sú neprepichnuteľné a teda nemôžete dostať defekt. Ako jazdec tak získavate oveľa vyššiu istotu a radosť z používania, pretože viete, že vždy prídete do cieľa načas a nemusíte myslieť na tlak v pneumatikách ani sa obávať defektu. To má samo o sebe obrovskú hodnotu, pretože pri rozmere kolies 8 palcov sú defekty v meste na modeloch so vzduchom plnenými pneumatikami veľmi časté. Pokiaľ budete jazdiť denne, tak vám tieto kolesá ušetria možno aj jeden defekt mesačne. E-Twow Booster ES má navyše odpružené predné aj zadné koleso, čo nie len že zvyšuje pohodlie, ale aj bezpečnosť. Z kolobežky tak vďaka pruženiu nespadnete ak náhodou trafíte dieru alebo inú nerovnosť. Predná aj zadná pružina je ľahko vymeniteľná a držíme ich skladom, ich výmenu odporúčame po cca 3000 km. Zadná pružina má nastaviteľné predpätie, takže ju viete prispôsobiť váhe jazdca a tým aj zmeniť svetlú výšku kolobežky. Pohodliu prispieva aj automatické predné osvetlenie so senzorom, prehľadný display, tempomat, extrémne nízka váha a najmä úplná bezúdržbovosť. Nemusíte sa starať o nič, iba ju nabíjať a jazdiť. Dokonca aj brzdu má elektromagnetickú, takže nie len, že sa o ňu nemusíte starať, nastavovať ju či vymieňať brzdové doštičky, ale ešte vám pri brzdení aj dobíja batériu. Pohodlie samotnej jazdy je v tejto váhovej kategórii nadpriemerné, aj keď sa samozrejme nevyrovná modelom so vzduchovými, či olejovými tlmičmi. Také modely ale v tejto váhovej kategórii ani neexistujú. Úplnou špičkou je pohodlie vlastníctva tejto kolobežky. Nevyžaduje totiž okrem nabitia a občasného kontrolného servisu nič ďalšie. K pohodliu prispieva aj výškovo nastaviteľná tyč riadenia, takže sa kolobežka ľahko dá prispôsobiť jazdcom rôznej výšky a zajazdiť si preto môže celá rodina.
Rada Booster má viacero prvkov zvyšujúcich bezpečnosť. Obrovskou výhodou je integrované automatické osvetlenie so senzorom, vďaka ktorému nemusíte myslieť na zapínanie svetiel. Tie sú dostatočne silné na to, aby vás bolo dobre vidno aj za šera, nie len v noci. Pevné pneumatiky považujeme za výhodu, pretože nemôžete dostať defekt a nemusíte ich pravidelne kontrolovať, nakoľko vydržia tisíce kilometrov. Odpružený podvozok je obrovskou výhodou v prospech bezpečnosti, pretože vás zachráni v situáciách, ktoré by s pevným podvozkom bezpochyby viedli k pádom. Podvozok zvládne napríklad menšie diery či nerovnosti, ktoré si nie vždy stihnete pri rýchlejšej jazde všimnúť. Treba však podotknúť, že má svoje špecifické nevýhody v oblasti bezpečnosti, s ktorými je pri jazde potrebné počítať. Výrobca stavil na extrémne nízku váhu a zároveň chcel dosiahnuť maximálnu skladnosť a bezúdržbovosť. V nízkej váhe tieto kolobežky držia celosvetovo prvé miesto, ale šetrenie na váhe sa niekde muselo prejaviť. Kolobežka tak nedisponuje klasickou mechanickou brzdou, ale iba brzdou elektromagnetickou, ktorá pomerne efektívne brzdí predné koleso a zároveň dobíja batériu. Brzdný účinok je možné dobre dávkovať brzdovou páčkou, vyžaduje však trošku praxe a predvídania, preto odporúčame prvé kilometre jazdiť so zvýšenou opatrnosťou, kým si na tento spôsob brzdenia zvyknete. Zadné koleso je brzdené zatlačením nohy na blatník, pričom tento spôsob brzdenia je až prekvapivo efektívny a poľahky dokážete zadné koleso cez blatník aj úplne zablokovať. To opäť vyžaduje trošku tréning, ale keď si na to zvyknete, príde vám to úplne prirodzené a kolobežku dokážete pri troche predvídania a jazdenia s rozumom bezpečne zastaviť.
Dizajn celej rady Booster je prísne podriadený funkčnosti, minimálnej možnej váhe a skladnosti. Kolobežka preto obetovala niektoré dizajnové prvky a využíva základné tvary a industriálny vzhľad. Minimalistické rozmery aj váha si vyžiadali minimalistický dizajn za použitia základných tvarov, ktoré však utvárajú ucelený dojem, na ktorý si rýchlo zvyknete. Kabeláž je integrovaná do tela kolobežky, je vedená v tyči riadenia a vo vnútri v kolobežke, takže minimalistický dizajn nie je rušený zmäťou voľných káblov. Display, jeho ovládanie aj predné svetlá sú elegantne umiestnené tak, aby boli poruke aj počas jazdy. Vďaka svojej skladnosti je kolobežka až neuveriteľne kompaktná a v zloženom stave vyzerá skutočne elegantne. Vyzerá preto skvelo aj v reštaurácii či v kaviarni, kde výborne zapadne a nepôsobí nevhodne či nepatrične. Vďaka svojmu dizajnu pôsobí ešte ľahšie než v skutočnosti je a bežný pozorovateľ na prvý pohľad ani nespozoruje, že ide o výkonnú elektrickú kolobežku s vlastným pohonom a zaradí ju skôr ku klasickým bezmotorovým kolobežkám.
Všetky modely od výrobcu E-Twow patria medzi naše najobľúbenejšie a zároveň najpredávanejšie kolobežky. Ide bezpochyby o najlepšie ultra ľahké elektrické kolobežky do mesta na svete. V tejto váhovej a výkonnostnej kategórii nemajú premožiteľa a zo stoviek výrobcov ich vo svojej kategórii nikto neprekonal a pravdepodobne tak skoro ani neprekoná. E-Twow sa špecializuje na ultra ľahké kolobežky už desať rokov a preto majú v tejto kategórii najväčšie skúsenosti. Na rozdiel od iných značiek sa sústredia iba na to, v čom sú najlepší a preto veríme tomu, že tejto kategórii budú kraľovať ešte dlho. Booster V je najlepšia ultra-ľahká elektrická kolobežka na svete do 1000 €. Absencia mechanickej brzdy je obrovskou výhodou z pohľadu údržby, ktorá je na tomto modeli prakticky nulová, ale prináša o niečo vyššie nároky na jazdca, jeho schopnosť predvídať a v prípade potreby zapojiť brzdenie zadného kolesa. K celej rade držíme skladom stovky náhradných dielov a poznáme ju naspamäť, takže s kúpou máte istotu rýchlej opravy aj v prípade, že sa kolobežke niečo stane. Veľkou výhodou sú aj originálne doplnky, ktoré sú na mieru kolobežke, akými sú napríklad praktický držiak na ľahšie prenášanie, batoh na prenos kolobežky na chrbte s kolieskami (je možné ho ťahať za sebou ako batožinu), praktická kapsička na tyč riadenia (napríklad na nabíjačku či peňaženku) či držiak na mobil. Prikúpiť si viete aj druhú nabíjačku a jednu tak mať napríklad doma a druhú v práci. O kvalite tejto rady svedčí aj to, že od E-Twow si ich kupujú aj iné značky, ktoré ich predávajú pod svojim menom, pretože kolobežku takýchto parametrov nedokážu sami vyrobiť - napríklad SXT (Nemecko), Uscooters (USA), Zoom (Ázia), Powero (stredná Európa). U nás dostanete vždy priamo originál E-Twow s najnovšími vylepšeniami, pretože jednáme priamo s výrobcom a máme pre túto značku výhradné zastúpenie. Rovnako je to aj s modelom Booster V, ktorý už máme v ponuke s najnovším faceliftom, vrátane novej silikónovej nášlapnej plochy, nových rúčiek a najmä s výrazne zdokonaleným skladacím mechanizmom. Ako veľký benefit a pridanú hodnotu oproti jej predchodcovi hodnotíme jej prepojenie s E-twow Connect.
Sme autorizovaným predajcom značky E-Twow a poskytujeme priamo záručný aj pozáručný servis, ktorý je zabezpečený v našom servisnom stredisku. Väčšinu náhradných dielov držíme skladom a sme jediný certifikovaný poskytovateľ záručných aj pozáručných opráv. Preto sa pri kúpe tejto kolobežky nemusíte vôbec obávať servisu či dostupnosti náhradných dielov a vďaka priamej reprezentácii výrobcu si poradíme aj so zložitejšími prípadmi a diagnostikou. S E-Twow udržiavame nadštandardne dobré vzťahy a naši technici sú školení priamo vo výrobe, vďaka čomu môžeme poskytovať rýchly záručný aj pozáručný servis a kolobežky nie je potrebné posielať na posúdenie cez pol sveta.
E-Twow patrí medzi najstaršie značky elektrických kolobežiek na svete, elektrické kolobežky totiž vyrábajú už desať rokov. Ide o jednu z mála značiek, ktoré sídlia v Európe, konkrétne v Nemecku neďaleko Štuttgartu a v Rumunsku. Zakladateľom značky je Dr. Sorin Sirbu, ktorý dodnes osobne dohliada na výrobu, ktorá prebieha tak ako aj u ostatných značiek v Číne. Na E-Twowe je úžasné, že aj po desiatich rokoch nasledujú svoj pôvodný cieľ - vyrábať najlepšie ultra-ľahké elektrické kolobežky do mesta. Možno aj vďaka tomu, že sa nenechali zlákať do nových segmentov svoje kolobežky neustále zdokonaľujú a tie sú každým rokom vždy o trošku lepšie a spoľahlivejšie. Postupnou evolúciou sa dopracovali k modelom, ktoré nemajú na svete konkurenciu a v pomere váha / výkon / pohodlie / skladnosť nenašli premožiteľa. Predávajú sa vo vyše 40 krajinách sveta a sústredia sa aj na ekologický aspekt výroby. S E-Twow udržiavame dlhoročne výborné vzťahy a vidíme, že pracujú s nadšením a s presvedčením o ekologickej zmysluplnosti osobnej elektromobility.
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 11,6 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 4 h | Zatiaľ netestované | |
Max. rýchlosť pred odblokovaním | 25 km/h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 30 km/h | Zatiaľ netestované | |
Výkon | 500 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 30 km | Zatiaľ netestované |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 98 cm | ||||
Výška | 116,7 cm | ||||
Šírka | 38,6 cm | ||||
Dĺžka zložená | 98 cm | ||||
Výška zložená | 33 cm | ||||
Šírka zložená | 15 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kolese | ||||
Typ batérie | Li-Ion | ||||
Výrobca batérie | E-twow | ||||
Napätie batérie | 36 V | ||||
Kapacita batérie | 7,8 Ah | ||||
Energia v batérii | 280,8 Wh | ||||
Rekuperácia | áno | ||||
Systém ovládania | prstová páčka | ||||
Tempomat | nie | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | áno | ||||
Pohon | predný náhon | ||||
Predná brzda | rekuperačná | ||||
Zadná brzda | nožná | ||||
Typ kolesa vpredu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 8" | ||||
Typ kolesa vzadu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 8" | ||||
Odpruženie | vpredu a vzadu | ||||
Predné zavesenie | pružina | ||||
Zadné zavesenie | pružina | ||||
Osvetlenie | predné a zadné | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Max. záťaž | 110 kg |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 98 cm | ||||
Výška | 116,7 cm | ||||
Šírka | 38,6 cm | ||||
Dĺžka zložená | 98 cm | ||||
Výška zložená | 33 cm | ||||
Šírka zložená | 15 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kolese | ||||
Typ batérie | Li-Ion | ||||
Výrobca batérie | E-twow | ||||
Napätie batérie | 36 V | ||||
Kapacita batérie | 7,8 Ah | ||||
Energia v batérii | 280,8 Wh | ||||
Rekuperácia | áno | ||||
Systém ovládania | prstová páčka | ||||
Tempomat | nie | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | áno | ||||
Pohon | predný náhon | ||||
Predná brzda | rekuperačná | ||||
Zadná brzda | nožná | ||||
Typ kolesa vpredu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 8" | ||||
Typ kolesa vzadu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 8" | ||||
Odpruženie | vpredu a vzadu | ||||
Predné zavesenie | pružina | ||||
Zadné zavesenie | pružina | ||||
Osvetlenie | predné a zadné | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Max. záťaž | 110 kg |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 98 cm | ||||
Výška | 116,7 cm | ||||
Šírka | 38,6 cm | ||||
Dĺžka zložená | 98 cm | ||||
Výška zložená | 33 cm | ||||
Šírka zložená | 15 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kolese | ||||
Typ batérie | Li-Ion | ||||
Výrobca batérie | E-twow | ||||
Napätie batérie | 36 V | ||||
Kapacita batérie | 7,8 Ah | ||||
Energia v batérii | 280,8 Wh | ||||
Rekuperácia | áno | ||||
Systém ovládania | prstová páčka | ||||
Tempomat | nie | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | áno | ||||
Pohon | predný náhon | ||||
Predná brzda | rekuperačná | ||||
Zadná brzda | nožná | ||||
Typ kolesa vpredu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 8" | ||||
Typ kolesa vzadu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 8" | ||||
Odpruženie | vpredu a vzadu | ||||
Predné zavesenie | pružina | ||||
Zadné zavesenie | pružina | ||||
Osvetlenie | predné a zadné | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Max. záťaž | 110 kg |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 98 cm | ||||
Výška | 116,7 cm | ||||
Šírka | 38,6 cm | ||||
Dĺžka zložená | 98 cm | ||||
Výška zložená | 33 cm | ||||
Šírka zložená | 15 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kolese | ||||
Typ batérie | Li-Ion | ||||
Výrobca batérie | E-twow | ||||
Napätie batérie | 36 V | ||||
Kapacita batérie | 7,8 Ah | ||||
Energia v batérii | 280,8 Wh | ||||
Rekuperácia | áno | ||||
Systém ovládania | prstová páčka | ||||
Tempomat | nie | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | áno | ||||
Pohon | predný náhon | ||||
Predná brzda | rekuperačná | ||||
Zadná brzda | nožná | ||||
Typ kolesa vpredu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 8" | ||||
Typ kolesa vzadu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 8" | ||||
Odpruženie | vpredu a vzadu | ||||
Predné zavesenie | pružina | ||||
Zadné zavesenie | pružina | ||||
Osvetlenie | predné a zadné | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Max. záťaž | 110 kg |
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 11,6 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 4 h | Zatiaľ netestované | |
Max. rýchlosť pred odblokovaním | 25 km/h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 30 km/h | Zatiaľ netestované | |
Výkon | 500 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 30 km | Zatiaľ netestované |
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 11,6 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 4 h | Zatiaľ netestované | |
Max. rýchlosť pred odblokovaním | 25 km/h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 30 km/h | Zatiaľ netestované | |
Výkon | 500 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 30 km | Zatiaľ netestované |
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 11,6 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 4 h | Zatiaľ netestované | |
Max. rýchlosť pred odblokovaním | 25 km/h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 30 km/h | Zatiaľ netestované | |
Výkon | 500 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 30 km | Zatiaľ netestované |
Robíme dobré veci. Vďaka vám.
Nakúpte u nás a vyberte si či pomôžete životnému prostrediu vysadením stromov, zrecyklovaním batérií alebo výstavbou cyklociest. My prispejeme za vás.V blízkej dobe sa vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V blízkej dobe sa vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V blízkej dobe sa vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatok informácií o vašej objednávke. Vždy sa snažíme zákazníkov o všetkom priebežne informovať. Prosíme vyplniť nižšie uvedené údaje a po preverení situácie sa ti čím skôr ozveme.
Sme vďační za každú pochvalu a odporúčanie. Motivuje nás to v našej každodennej práci.
Mrzí nás, že niečo nie je v poriadku. Prosíme o čím presnejší popis vašej situácie, aby sme ju vedeli urýchlene preveriť a riešiť. Vaša sťažnosť neskončí iba na našich zamestnancov, ale odíde aj vedeniu a majiteľom spoločnosti Voltride.
Ďakujeme za vašu správu. Ozveme sa vám.
Pomôžte nám zlepšovať sa. Máte nejaké nové návrhy?
Každé milé slôvko od vás nás poteší. Napíšte nám.
Našli ste v texte chybu? Oceníme ak nám dáte vedieť.
Ďakujeme za vašu správu. Ozveme sa vám.
Voltride meníme na Max Blinker
Viac informácií