Kliknite pre viac výsledkov
Neboli nájdené žiadne produkty.
Váš košík je prázdny Pozrieť ponuku
E-Twow GT SL
Celý rad modelov tejto značky patrí medzi najlepšie ultra-ľahké a ultra-skladné kolobežky do mesta na svete. Vyrába ich európsky výrobca E-Twow a pokiaľ hľadáte najlepšiu kolobežku do mesta, v pomere váha / výkon / cena nenájdete na svete nič lepšie. Váži iba 13,2 kg, dosiahne rýchlosť až 35 km/h a dojazd 41 km.
New product
Objednávky do
Dnes
týka sa eshop objednávok
Odošleme
Zajtra
V závislosti od konfigurácie produktu
Po prijatí a preverení vašej požiadavky vám pošleme ponuku.
Zostaňte so svojou kolobežkou v neustálom kontakte! Táto kolobežka je po novom vybavená Bluetooth, ktoré je možné prepojiť s aplikáciou E-TWOW Connect vo vašom telefóne. Ak chcete spárovať kolobežku s aplikáciou, musíte sa najprv uistiť, že je v telefóne aktivovaná funkcia Bluetooth a že kolobežka je zapnutá a v dosahu. Akonáhle je pripojenie naviazané, budete mať prístup k nasledujúcim funkciám: Nastavenie rýchlostného limitu, zapnutie a vypnutie svetiel, aktivácia funkcie rozjazd z miesta a uzamknutie kolobežky. Ďalšie funkcie budú postupne pridávané. Pripravte sa na zdokonalenie zážitkov z jazdy pomocou tejto smart aplikácie s pripojením Bluetooth!
Elektrická kolobežka GT SL je ultra-ľahký mestský model, ktorý vyrába európska značka E-Twow. Je to nový nástupca modelu GT SE. Bez debaty patrí medzi modely, ktoré poskytujú najlepší pomer medzi váhou, skladnosťou, výkonom, pohodlím a cenou. Celý rad kolobežiek od E-twow je jednoznačnou voľbou z rozumu do mestského prostredia. Napriek svojej mušej váhe tieto kolobežky zvládnu aj ťažších jazdcov až do váhy 110 kg a poskytujú nadštandardné výkonnostné parametre. Dostatočné pohodlie vďaka odpruženej zadnej aj prednej náprave a extrémnu skladnosť vďaka geniálnemu skladaciemu mechanizmu a rúčkam. Sú bezúdržbové a dokonca disponujú systémom rekuperácie energie pri brzdení (KERS). Vďaka poriadnemu výkonu až 700 W a kvalitnej veľkej batérii s článkami priamo od E-twow si poradí aj s jazdcom do váhy 110 kg a zvládne aj prudšie stúpania. Ide o to najlepšie čo si môžete kúpiť, pokiaľ hľadáte malú ľahkú praktickú kolobežku do mesta.
GT SL patrí bez zaváhania medzi najpraktickejšie kolobežky sveta. Jej jediným určením je byť tým najlepším modelom do mestského prostredia a tento cieľ sa jej darí plniť na sto percent. Nemôžete od nej čakať pohodlnú jazdu na veľké vzdialenosti mimo mesto a jej off-roadové schopnosti sú takmer minimálne až žiadne. To však radi obetujete, pretože nič z toho v meste jednoducho nepotrebujete. V meste sa počíta nízka váha, obratnosť, skladnosť, odolnosť voči horším cestám a chodníkom. Ak k tomu pridáte dostatočný výkon, dojazd a úplnú bezúdržbovosť, dostanete práve model GT SL, ktorý nemá v tejto váhovej kategórii prakticky žiadnu konkurenciu. Vďaka plným kolesám z patentovaného materiálu nemôžete dostať defekt, tie sú však dostatočne priľnavé a najmä sú odpružené na prednej aj zadnej náprave a jazda na nich je tak stále dostatočne pohodlná na mestské vzdialenosti. Na celom rade je geniálna najmä jeho skladnosť. Kolobežku je možné zložiť za menej ako desať sekúnd (rovnako rozložiť) do minimalistických rozmerov, vďaka ktorým je menšia ako malý kufrík. Dostanete ju napríklad pod stoličku v kaviarni, pod sedadlo v autobuse či do vlaku a do kufra bežného auta ich zmestíte hneď niekoľko. Zložená má totiž šírku 15 cm, výšku 33 cm a dĺžku cca jeden meter, takže ju skutočne zmestíte takmer kamkoľvek. To sa nedá povedať o žiadnej inej elektrickej kolobežke s odpružením a podobnými parametrami. Veľmi praktická je aj tyč riadenia, ktorá má jednoducho nastaviteľnú výšku a prispôsobí sa tak nízkym, ale aj vysokým jazdcom v priebehu pár sekúnd vďaka rýchloupináku.
E-Twow GT SL disponuje výkonom až 700 W, ktorý je vynikajúci vzhľadom na svoju váhu, iba 13,2 kg. Táto kolobežka sa nezľakne ani prudšieho stúpania a jej výkon postačí aj pre ťažších jazdcov. V pomere váha / výkon ju nič neporazí. Spodná platforma v sebe ukrýva Li-Ion batériu s napätím až 48 V a kapacitou 7,8 Ah, čo zodpovedá uloženej energii 374,4 Wh. Články tejto batérie sú priamo z dieľne E-twow. Táto kombinácia výkonu a batérie postačí na dojazd až 41 km, ktorý je vzhľadom na svoju váhu relatívne nadštandardný. Tento model patrí svojimi parametrami medzi svetovú špičku a bude vám viac než postačovať ešte dlhé roky po kúpe. Vzhľadom na uvedený výkon a parametre odporúčame model GT SL všetkým jazdcom do 110 kg, keďže to je konštrukčný limit tela kolobežky. Pokiaľ vážite menej, budete si o to viac užívať jej výkon na rovine, ale aj do prudších kopcov. Tam kde bolo potrebné napríklad modelu Booster V do prudkého kopca pomáhať, GT SL do kopca ešte zrýchľuje a často nepotrebujete ani jej plný výkon. Ten umožní dosiahnutie rýchlosti 35 km/h, čo je do mesta viac než dostatočné.
Veľa zákazníkov sa obáva kolobežiek s plnými kolesami, kvôli menej pohodlnej jazde. E-Twow však využíva plné pneumatiky z patentovaného materiálu, ktorý síce samozrejme nikdy nebude tak pružný ako vzduchom plnená pneumatika, ale predsa len trošku pruží a najmä má dobrú priľnavosť. Práve tieto kolesá prekvapivo prispievajú k celkovému pohodliu, pretože sú neprepichnuteľné a teda nemôžete dostať defekt. Ako jazdec tak získavate oveľa vyššiu istotu a radosť z používania, pretože viete, že vždy prídete do cieľa načas a nemusíte myslieť na tlak v pneumatikách ani sa obávať defektu. To má samo o sebe obrovskú hodnotu, pretože pri rozmere kolies 8 palcov sú defekty v meste na modeloch so vzduchom plnenými pneumatikami veľmi časté. Pokiaľ budete jazdiť denne, tak vám tieto kolesá ušetria možno aj jeden defekt mesačne. E-Twow GT SL má navyše odpružené predné aj zadné koleso, čo nie len že zvyšuje pohodlie, ale aj bezpečnosť. Z kolobežky tak vďaka pruženiu nespadnete ak náhodou trafíte dieru alebo inú nerovnosť. Predná aj zadná pružina je ľahko vymeniteľná a držíme ich skladom, ich výmenu odporúčame po cca 3000 km. Zadná pružina má nastaviteľné predpätie, takže ju viete prispôsobiť váhe jazdca a tým aj zmeniť svetlú výšku kolobežky. Pohodliu prispieva aj automatické predné osvetlenie so senzorom, prehľadný display, extrémne nízka váha a najmä úplná bezúdržbovosť. Nemusíte sa starať o nič, iba ju nabíjať a jazdiť. Dokonca aj prednú brzdu má elektromagnetickú, takže nie len že sa o ňu nemusíte starať, nastavovať ju či vymieňať brzdové doštičky, ale ešte vám pri brzdení aj dobíja batériu. Pohodlie samotnej jazdy je v tejto váhovej kategórii nadpriemerné, aj keď sa samozrejme nevyrovná modelom so vzduchovými, či olejovými tlmičmi. Také modely ale v tejto váhovej kategórii ani neexistujú. Úplnou špičkou je pohodlie vlastníctva tejto kolobežky. Nevyžaduje totiž okrem nabitia a občasného kontrolného servisu nič ďalšie. K pohodliu prispieva aj výškovo nastaviteľná tyč riadenia, takže sa kolobežka ľahko dá prispôsobiť jazdcom rôznej výšky a zajazdiť si preto môže celá rodina. Model GT SL má dlhšiu platformu a jazda na nej tak je ešte pohodlnejšia oproti modelom s kratšou platformou, pretože poskytuje viac miesta na nohy a trošku lepšiu stabilitu. Okrem toho má model GT SL nový povrch platformy, ktorý je zo silikónu a na rozdiel od jeho predchodcov sa dá ľahko vyčistiť vlhkou handrou. Má tiež novší a výrazne vylepšený systém skladania, ktorý sa dá poľahky ovládať aj rukou a páčka skladania je poistená magnetom. Pohodliu pri jazde pomáha aj zadná bubnová brzda, ktorá výborne dopĺňa tú prednú rekuperačnú a dobre sa dávkuje, pretože sa ovláda klasickou páčkou podobne ako brzda na bicykli.
Obrovskou výhodou je integrované automatické osvetlenie so senzorom, vďaka ktorému nemusíte myslieť na zapínanie svetiel. Tie sú dostatočne silné na to, aby vás bolo dobre vidno aj za šera, nie len v noci. Pevné pneumatiky považujeme za výhodu, pretože nemôžete dostať defekt a nemusíte ich pravidelne kontrolovať, nakoľko vydržia tisíce kilometrov. Odpružený podvozok je obrovskou výhodou v prospech bezpečnosti, pretože vás zachráni v situáciách, ktoré by s pevným podvozkom bezpochyby viedli k pádom. Podvozok zvládne napríklad menšie diery či nerovnosti, ktoré si nie vždy stihnete pri rýchlejšej jazde všimnúť. Treba však podotknúť, že má svoje špecifické nevýhody v oblasti bezpečnosti, s ktorými je pri jazde potrebné počítať. Výrobca stavil na extrémne nízku váhu a zároveň chcel dosiahnuť maximálnu skladnosť a bezúdržbovosť. V nízkej váhe tieto kolobežky držia celosvetovo prvé miesto, ale šetrenie na váhe sa niekde muselo prejaviť. Kolobežka tak nedisponuje klasickou prednou mechanickou brzdou, ale iba prednou brzdou elektromagnetickou, ktorá pomerne efektívne brzdí predné koleso a zároveň dobíja batériu. Brzdný účinok je možné dobre dávkovať brzdovou páčkou, vyžaduje však trošku praxe a predvídania, preto odporúčame prvé kilometre jazdiť so zvýšenou opatrnosťou, kým si na tento spôsob brzdenia zvyknete. Zadné koleso je však vybavené dodatočnou nezávislou mechanickou bubnovou brzdou, ktorá sa ovláda väčšou brzdovou páčkou na riadidlách podobne ako na bicykli, pričom tento spôsob brzdenia je až prekvapivo efektívny a poľahky dokážete zadné koleso aj úplne zablokovať. Kolobežku preto dokážete pri troche predvídania a jazdenia s rozumom vždy bezpečne zastaviť a brzdný účinok na zadné koleso sa dávkuje oveľa pohodlnejšie ako pri ostatných modeloch E-Twow. Dodatočná zadná brzda na tomto modeli preto čiastočne eliminuje nevýhody ostatných modelov z rady, ktoré nemajú žiadnu klasickú mechanickú brzdu. Samozrejme modely s mechanickou prednou aj zadnou brzdou dokážu brzdiť lepšie a skúsený jazdec s nimi vždy dokáže zastať na kratšej dráhe. Tie sú však spravidla o dosť ťažšie a náročnejšie na údržbu. Pri jazde na tejto (ako aj na každej inej) kolobežke si preto nechajte vždy dostatočnú rezervu na brzdenie a pokiaľ nemáte istotu, že vám nikto nemôže skočiť do cesty, tak spomaľte. Prítomnosť mechanickej bubnovej brzdy tejto kolobežke veľmi prospela a jazda na nej je opäť o niečo bezpečnejšia a bezstarostnejšia.
Dizajn je prísne podriadený funkčnosti, minimálnej možnej váhe a skladnosti. Kolobežka preto obetovala niektoré dizajnové prvky a využíva základné tvary a industriálny vzhľad. Minimalistické rozmery aj váha si vyžiadali minimalistický dizajn za použitia základných tvarov, ktoré však utvárajú ucelený dojem na ktorý si rýchlo zvyknete. Kabeláž je integrovaná do tela kolobežky (s výnimkou brzdového lanka), je vedená v tyči riadenia a vo vnútri v kolobežke, takže minimalistický dizajn nie je rušený zmäťou voľných káblov. Display, jeho ovládanie aj predné svetlá sú elegantne umiestnené tak, aby boli poruke aj počas jazdy. Vďaka svojej skladnosti je kolobežka až neuveriteľne kompaktná a v zloženom stave vyzerá skutočne elegantne. Vyzerá preto skvelo aj v reštaurácii či v kaviarni, kde výborne zapadne a nepôsobí nevhodne či nepatrične. Vďaka svojmu dizajnu pôsobí ešte ľahšie než v skutočnosti je a bežný pozorovateľ na prvý pohľad ani nespozoruje, že ide o výkonnú elektrickú kolobežku s vlastným pohonom a zaradí ju skôr ku klasickým bezmotorovým kolobežkám. Model GT SL pôsobí z celej rady najmodernejšie vďaka novému silikónovému povrchu platformy, úplne novému skladaciemu mechanizmu a tiež vďaka dlhšej platforme.
Celá rada Booster od výrobcu E-Twow patria medzi naše najobľúbenejšie a zároveň najpredávanejšie kolobežky. Ide bezpochyby o najlepšie ultra ľahké elektrické kolobežky do mesta na svete. V tejto váhovej a výkonnostnej kategórii nemajú premožiteľa a zo stoviek výrobcov ich vo svojej kategórii nikto neprekonal a pravdepodobne tak skoro ani neprekoná. E-Twow sa špecializuje na ultra ľahké kolobežky už desať rokov a preto majú v tejto kategórii najväčšie skúsenosti. Na rozdiel od iných značiek sa sústredia iba na to, v čom sú najlepší a preto veríme tomu, že tejto kategórii budú kraľovať ešte dlho. Výkonovo zvládne jazdca do 110 kg, tiež aj strmšie kopce, a navyše disponuje aj zadnou klasickou bubnovou brzdou. Prítomnosť mechanickej brzdy je obrovskou výhodou z pohľadu bezpečnosti a pohodlia jazdy. K celej rade držíme skladom stovky náhradných dielov a poznáme ju naspamäť, takže s kúpou máte istotu rýchlej opravy aj v prípade, že sa kolobežke niečo stane. Veľkou výhodou sú aj originálne doplnky, ktoré sú na mieru kolobežke, akými sú napríklad praktický držiak na ľahšie prenášanie, batoh na prenos kolobežky na chrbte s kolieskami (je možné ho ťahať za sebou ako batožinu), praktická kapsička na tyč riadenia (napríklad na nabíjačku či peňaženku) či držiak na mobil. Prikúpiť si viete aj druhú nabíjačku a jednu tak mať napríklad doma a druhú v práci. O kvalite tejto rady svedčí aj to, že od E-Twow si ich kupujú aj iné značky, ktoré ich predávajú pod svojim menom, pretože kolobežku takýchto parametrov nedokážu sami vyrobiť - napríklad SXT (Nemecko), Uscooters (USA), Zoom (Ázia), Powero (stredná Európa). U nás dostanete vždy priamo originál E-Twow s najnovšími vylepšeniami, pretože jednáme priamo s výrobcom a máme pre túto značku výhradné zastúpenie.
Sme autorizovaným predajcom značky E-Twow a poskytujeme priamo záručný aj pozáručný servis, ktorý je zabezpečený v našom servisnom stredisku. Väčšinu náhradných dielov držíme skladom a sme jediný certifikovaný poskytovateľ záručných aj pozáručných opráv. Preto sa pri kúpe tejto kolobežky nemusíte vôbec obávať servisu či dostupnosti náhradných dielov a vďaka priamej reprezentácii výrobcu si poradíme aj so zložitejšími prípadmi a diagnostikou. S E-Twow udržiavame nadštandardne dobré vzťahy a naši technici sú školení priamo vo výrobe, vďaka čomu môžeme poskytovať rýchly záručný aj pozáručný servis a kolobežky nie je potrebné posielať na posúdenie cez pol sveta.
E-Twow patrí medzi najstaršie značky elektrických kolobežiek na svete, elektrické kolobežky totiž vyrábajú už desať rokov. Ide o jednu z mála značiek, ktoré sídlia v Európe, konkrétne v Nemecku neďaleko Štuttgartu a v Rumunsku. Zakladateľom značky je Dr. Sorin Sirbu, ktorý dodnes osobne dohliada na výrobu, ktorá prebieha tak ako aj u ostatných značiek v Číne. Na E-Twowe je úžasné, že aj po desiatich rokoch nasledujú svoj pôvodný cieľ - vyrábať najlepšie ultra-ľahké elektrické kolobežky do mesta. Možno aj vďaka tomu, že sa nenechali zlákať do nových segmentov svoje kolobežky neustále zdokonaľujú a tie sú každým rokom vždy o trošku lepšie a spoľahlivejšie. Postupnou evolúciou sa dopracovali k modelom, ktoré nemajú na svete konkurenciu a v pomere váha / výkon / pohodlie / skladnosť nenašli premožiteľa. Predávajú sa vo vyše 40 krajinách sveta a sústredia sa aj na ekologický aspekt výroby. S E-Twow udržiavame dlhoročne výborné vzťahy a vidíme, že pracujú s nadšením a s presvedčením o ekologickej zmysluplnosti osobnej elektromobility.
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 13,2 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 4 h | Zatiaľ netestované | |
Max. rýchlosť pred odblokovaním | 25 km/h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 35 km/h | Zatiaľ netestované | |
Špičkový výkon | 700 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 41 km | Zatiaľ netestované |
Skutočné výsledky namerané našimi testovacími jazdami.
Viac o testovaní Vyberte si do porovnania aj iné modely.
Dáta sa zobrazia v grafoch, tabuľkách a pri všetkých hodnotách.
Vyberte si iné modely z možností nižšie:
10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 34,67 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 → 10 1,40
| 0 → 15 2,63
| 0 → 20 3,96
| 0 → 25 6,05
| 0 → 30 8,59
| 0 → 34,67 19,78
| ||||||||||||
10 | 10 → 15 1,22
| 10 → 20 2,56
| 10 → 25 4,64
| 10 → 30 7,19
| 10 → 34,67 18,38
| |||||||||||||
15 | 15 → 20 1,34
| 15 → 25 3,42
| 15 → 30 5,96
| 15 → 34,67 17,15
| ||||||||||||||
20 | 20 → 25 2,08
| 20 → 30 4,63
| 20 → 34,67 15,82
| |||||||||||||||
25 | 25 → 30 2,54
| 25 → 34,67 13,73
| ||||||||||||||||
30 | 30 → 34,67 11,19
|
10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 34,67 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | 0 → 10 2,61
| 0 → 15 7,03
| 0 → 20 13,66
| 0 → 25 26,73
| 0 → 30 46,29
| 0 → 34,67 148,33
| ||||||||||||
10 | 10 → 15 4,42
| 10 → 20 11,05
| 10 → 25 24,12
| 10 → 30 43,68
| 10 → 34,67 145,72
| |||||||||||||
15 | 15 → 20 6,63
| 15 → 25 19,70
| 15 → 30 39,26
| 15 → 34,67 141,30
| ||||||||||||||
20 | 20 → 25 13,08
| 20 → 30 32,63
| 20 → 34,67 134,67
| |||||||||||||||
25 | 25 → 30 19,56
| 25 → 34,67 121,60
| ||||||||||||||||
30 | 30 → 34,67 102,04
|
30 | 25 | 20 | 15 | 10 | 0 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
34,67 | 34,67 → 30 0,16
| 34,67 → 25 0,51
| 34,67 → 20 0,85
| 34,67 → 15 1,20
| 34,67 → 10 1,54
| 34,67 → 0 2,24
| ||||||||||||
30 | 30 → 25 0,35
| 30 → 20 0,69
| 30 → 15 1,04
| 30 → 10 1,37
| 30 → 0 2,08
| |||||||||||||
25 | 25 → 20 0,34
| 25 → 15 0,69
| 25 → 10 1,03
| 25 → 0 1,73
| ||||||||||||||
20 | 20 → 15 0,35
| 20 → 10 0,69
| 20 → 0 1,39
| |||||||||||||||
15 | 15 → 10 0,33
| 15 → 0 1,04
| ||||||||||||||||
10 | 10 → 0 0,70
|
30 | 25 | 20 | 15 | 10 | 0 | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
34,67 | 34,67 → 30 1,36
| 34,67 → 25 3,90
| 34,67 → 20 5,92
| 34,67 → 15 7,53
| 34,67 → 10 8,59
| 34,67 → 0 9,33
| ||||||||||||
30 | 30 → 25 2,54
| 30 → 20 4,56
| 30 → 15 6,17
| 30 → 10 7,23
| 30 → 0 7,98
| |||||||||||||
25 | 25 → 20 2,02
| 25 → 15 3,63
| 25 → 10 4,69
| 25 → 0 5,43
| ||||||||||||||
20 | 20 → 15 1,61
| 20 → 10 2,67
| 20 → 0 3,41
| |||||||||||||||
15 | 15 → 10 1,06
| 15 → 0 1,80
| ||||||||||||||||
10 | 10 → 0 0,75
|
Skutočné výsledky namerané našimi testovacími jazdami. Používame tak vedecký prístup ako je to len možné a profesionálne meracie prístroje.
Viac o testovaníOstatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 113 cm | ||||
Výška | 116,7 cm | ||||
Šírka | 38,6 cm | ||||
Dĺžka zložená | 106 cm | ||||
Výška zložená | 33 cm | ||||
Šírka zložená | 14,6 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kolese | ||||
Typ batérie | Li-Ion | ||||
Výrobca batérie | E-twow | ||||
Napätie batérie | 48 V | ||||
Kapacita batérie | 7,8 Ah | ||||
Energia v batérii | 374,4 Wh | ||||
Rekuperácia | áno | ||||
Systém ovládania | prstová páčka | ||||
Tempomat | nie | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | áno | ||||
Pohon | predný náhon | ||||
Predná brzda | rekuperačná | ||||
Zadná brzda | bubnová | ||||
Typ kolesa vpredu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 8" | ||||
Typ kolesa vzadu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 8" | ||||
Odpruženie | vpredu a vzadu | ||||
Predné zavesenie | pružina | ||||
Zadné zavesenie | pružina | ||||
Osvetlenie | predné a zadné | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Max. záťaž | 110 kg |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 113 cm | ||||
Výška | 116,7 cm | ||||
Šírka | 38,6 cm | ||||
Dĺžka zložená | 106 cm | ||||
Výška zložená | 33 cm | ||||
Šírka zložená | 14,6 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kolese | ||||
Typ batérie | Li-Ion | ||||
Výrobca batérie | E-twow | ||||
Napätie batérie | 48 V | ||||
Kapacita batérie | 7,8 Ah | ||||
Energia v batérii | 374,4 Wh | ||||
Rekuperácia | áno | ||||
Systém ovládania | prstová páčka | ||||
Tempomat | nie | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | áno | ||||
Pohon | predný náhon | ||||
Predná brzda | rekuperačná | ||||
Zadná brzda | bubnová | ||||
Typ kolesa vpredu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 8" | ||||
Typ kolesa vzadu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 8" | ||||
Odpruženie | vpredu a vzadu | ||||
Predné zavesenie | pružina | ||||
Zadné zavesenie | pružina | ||||
Osvetlenie | predné a zadné | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Max. záťaž | 110 kg |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 113 cm | ||||
Výška | 116,7 cm | ||||
Šírka | 38,6 cm | ||||
Dĺžka zložená | 106 cm | ||||
Výška zložená | 33 cm | ||||
Šírka zložená | 14,6 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kolese | ||||
Typ batérie | Li-Ion | ||||
Výrobca batérie | E-twow | ||||
Napätie batérie | 48 V | ||||
Kapacita batérie | 7,8 Ah | ||||
Energia v batérii | 374,4 Wh | ||||
Rekuperácia | áno | ||||
Systém ovládania | prstová páčka | ||||
Tempomat | nie | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | áno | ||||
Pohon | predný náhon | ||||
Predná brzda | rekuperačná | ||||
Zadná brzda | bubnová | ||||
Typ kolesa vpredu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 8" | ||||
Typ kolesa vzadu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 8" | ||||
Odpruženie | vpredu a vzadu | ||||
Predné zavesenie | pružina | ||||
Zadné zavesenie | pružina | ||||
Osvetlenie | predné a zadné | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Max. záťaž | 110 kg |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 113 cm | ||||
Výška | 116,7 cm | ||||
Šírka | 38,6 cm | ||||
Dĺžka zložená | 106 cm | ||||
Výška zložená | 33 cm | ||||
Šírka zložená | 14,6 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kolese | ||||
Typ batérie | Li-Ion | ||||
Výrobca batérie | E-twow | ||||
Napätie batérie | 48 V | ||||
Kapacita batérie | 7,8 Ah | ||||
Energia v batérii | 374,4 Wh | ||||
Rekuperácia | áno | ||||
Systém ovládania | prstová páčka | ||||
Tempomat | nie | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | áno | ||||
Pohon | predný náhon | ||||
Predná brzda | rekuperačná | ||||
Zadná brzda | bubnová | ||||
Typ kolesa vpredu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 8" | ||||
Typ kolesa vzadu | plné | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 8" | ||||
Odpruženie | vpredu a vzadu | ||||
Predné zavesenie | pružina | ||||
Zadné zavesenie | pružina | ||||
Osvetlenie | predné a zadné | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Max. záťaž | 110 kg |
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 13,2 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 4 h | Zatiaľ netestované | |
Max. rýchlosť pred odblokovaním | 25 km/h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 35 km/h | Zatiaľ netestované | |
Špičkový výkon | 700 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 41 km | Zatiaľ netestované |
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 13,2 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 4 h | Zatiaľ netestované | |
Max. rýchlosť pred odblokovaním | 25 km/h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 35 km/h | Zatiaľ netestované | |
Špičkový výkon | 700 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 41 km | Zatiaľ netestované |
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 13,2 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 4 h | Zatiaľ netestované | |
Max. rýchlosť pred odblokovaním | 25 km/h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 35 km/h | Zatiaľ netestované | |
Špičkový výkon | 700 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 41 km | Zatiaľ netestované |
Robíme dobré veci. Vďaka vám.
Nakúpte u nás a vyberte si či pomôžete životnému prostrediu vysadením stromov, zrecyklovaním batérií alebo výstavbou cyklociest. My prispejeme za vás.V blízkej dobe sa vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V blízkej dobe sa vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V blízkej dobe sa vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatok informácií o vašej objednávke. Vždy sa snažíme zákazníkov o všetkom priebežne informovať. Prosíme vyplniť nižšie uvedené údaje a po preverení situácie sa ti čím skôr ozveme.
Sme vďační za každú pochvalu a odporúčanie. Motivuje nás to v našej každodennej práci.
Mrzí nás, že niečo nie je v poriadku. Prosíme o čím presnejší popis vašej situácie, aby sme ju vedeli urýchlene preveriť a riešiť. Vaša sťažnosť neskončí iba na našich zamestnancov, ale odíde aj vedeniu a majiteľom spoločnosti Voltride.
Ďakujeme za vašu správu. Ozveme sa vám.
Pomôžte nám zlepšovať sa. Máte nejaké nové návrhy?
Každé milé slôvko od vás nás poteší. Napíšte nám.
Našli ste v texte chybu? Oceníme ak nám dáte vedieť.
Ďakujeme za vašu správu. Ozveme sa vám.
Voltride meníme na Max Blinker
Viac informácií