Kliknite pre viac výsledkov
Neboli nájdené žiadne produkty.
Váš košík je prázdny Pozrieť ponuku
SXT Monster
Monster je skutočné monštrum určené pre pohodlnú jazdu v teréne. Cenu tejto off-road kolobežky určuje zvolená batéria a výkon motora. Kolobežka má sedadlo zvyšujúce komfort pri dlhšej jazde v teréne a zdvojené tlmiče, ktoré znesú aj drsnejšie zaobchádzanie. Jej veľkosti a robustnosti zodpovedá pomerne vysoká váha.
New product
Objednávky do
Dnes
týka sa eshop objednávok
Odošleme
Zajtra
V závislosti od konfigurácie produktu
Po prijatí a preverení vašej požiadavky vám pošleme ponuku.
Monster-truck medzi kolobežkami, ktorý stiera hranicu medzi elektrickou kolobežkou a motorkou. Patrí medzi extrémne výkonné modely, pričom si môžete zvoliť 2000 W alebo 3000 W motor. Je možné vybrať si z troch batérií podľa požadovanej váhy a najmä dojazdu. So silnejším z dvojice motorov dosiahne rýchlosť až 60 km/h. Maximálny dojazd má až 65 km s 30 Ah Li-ion batériou.
Táto kolobežka umožňuje pohodlnú jazdu v teréne, pričom ako jedna z mála je vybavená sedadlom. Monster má obrovské vzduchom plnené kolesá, aké poznáte skôr zo štvorkoliek, než z kolobežiek, vďaka čomu je skutočne pohodlná a zvládne aj ťažší terén. Poháňané je zadné koleso, pričom o prenos výkonu sa stará reťaz. Pohodlie zabezpečuje podvozok, ktorý má aj vpredu aj vzadu zdvojené tlmiče.
Kolobežku si môžete nakonfigurovať podľa potreby s 2000 W, alebo až 3000 W motorom. Slabší postačí na rýchlosť 50 km/h, ten silnejší až na 60 km/h. Samozrejme, v prípade off-road kolobežky je výkon dôležitý aj na prekonanie prípadných stúpaní, takže ak máte nejaké vo vašej trase, prípadne ak máte vyššiu váhu, odporúčame silnejší motor. Monster má nosnosť až 140 kg, čím patrí medzi rekordmanov medzi kolobežkami.
Výkonnejší motor však mierne znižuje dojazd, takže ak potrebujete maximálny dojazd, môžete preferovať Li-ion batériu v kombinácii so slabším motorom. Dojazdy podľa batérií a motora sú zhrnuté aj v prehľadnej tabuľke na konci tohto textu, najväčší dojazd až 65 km zabezpečí Li-ion batéria s 2000 W motorom. V prípade, že zvolíte výkonnejší 3000 W motor, počítajte s dojazdom okolo 55 km.
Medzi off-road kolobežkami len veľmi ťažko nájdete model, ktorý by bol pohodlnejší či výkonnejší ako SXT Monster. Má obrovské vzduchom plnené off-road pneumatiky CST rozmeru 145/70-6, ktoré zvyšujú pohodlie z jazdy a navyše je vybavená zdvojenými tlmičmi vzadu aj vpredu! Sedadlo zabezpečuje dobrú stabilitu a posed aj počas jazdy v teréne a určite patrí medzi tie pohodlnejšie. K pohodliu prispieva aj dobrý pocit z toho, že kolobežka má dve kotúčové brzdy. Samozrejme, všetok tento komfort, odpruženie, veľká batéria a brzdy niečo vážia, preto sa jazdec musí zmieriť s vyššou váhou, ktorá je 47 alebo 55 kg podľa batérie. Takáto váha diskvalifikuje kolobežku z kategórie ľahkých a napríklad jej prenesenie už nie je nič príjemné a je lepšie ju prenášať vo dvojici. Kolobežka sa ovláda pomocou plynovej rukoväte, podobne ako motorka či skúter, čo len umocňuje jej off-road gény a stiera rozdiely medzi kolobežkou a motorkou.
SXT Monster je veľmi dobre vybavený aj z pohľadu bezpečnosti. Dve mechanické kotúčové brzdy kolobežku poľahky zastavia aj z vysokých rýchlostí, ktoré vie toto monštrum dosiahnuť. Off-road pneumatiky zabezpečujú dobrú trakciu v teréne, treba byť však na nich opatrnejší na asfalte. Podvozok je tvorený dokopy až štyrmi tlmičmi, ktoré udržujú dobrú priľnavosť aj pri rýchlej jazde na zlom povrchu, či v náročnom teréne a tým prispieva nie len k pohodliu, ale najmä k efektívnemu brzdeniu. Kolobežka má nastaviteľné a zdvojené osvetlenie vpredu, a vzadu svetlo kombinované nie len s brzdovým, ale dokonca aj so smerovkami. Smerovky sú navyše veľmi elegantne riešené s krásnym efektom ako na moderných autách a ich ovládanie je pohodlne umiestnené na riadidlách. Kolobežka disponuje aj mechanickým kľúčom, bez ktorého ju nie je možné naštartovať a tiež spätnými zrkadlami, za ktoré sa nepripláca a sú v cene. Ak ich v teréne nepotrebujete, je možné ich jednoducho odmontovať, aby ste ich prípadným pádom zbytočne nepoškodili.
SXT Monster patrí bez debaty medzi unikátne stroje. Obrie off-road pneumatiky kričia, že nejde o drobca do mesta, ale o plnohodnotný stroj do terénu. Napriek tomu, že ide o pracanta si dali v SXT záležať aj na dizajne. Teleskopicky nastaviteľná tyč riadenia je elegantne tvarovaná a ladí s tyčou sedadla a tiež so spätnými zrkadlami. Moderne poňaté zadné LED svetlo spojené s efektnými smerovkami dodáva celej kolobežke sci-fi nádych a kontrastuje s minimalisticky poňatými riadidlami. Kabeláž je pomerne dobre schovaná do tela kolobežky a tá tak pôsobí čisto a elegantne. Nastaviteľné predné svetlá krásne ladia k dvom strieborným predným tlmičom. Červené brzdiče kotúčových bŕzd vhodne zdôrazňujú športový charakter celej kolobežky. Jazda na tomto stroji púta zvedavé pohľady okoloidúcich. Čerešničkou na torte je však jednoznačne tvarovaná drevená platforma s logom SXT, ktorá je naozaj z dreva a dodáva celej kolobežke skutočne unikátny vzhľad.
Ide o jednu z najťažších kolobežiek v našej ponuke a preto nie je možné hovoriť o jej jednoduchej prenosnosti. Pripravte sa na to, že prenášať ju budete iba vo dvojici. Tyč riadenia je síce možné sklopiť a sedadlo odmontovať, aj potom je však kolobežka pomerne rozmerná a na jej prepravu budete potrebovať poriadne veľký kufor. Pokiaľ však toto nie je pre vás zásadný problém a neplánujete s kolobežkou často cestovať, odvďačí sa vám vynikajúcim pohodlím v teréne aj mimo neho, slušným dojazdom aj výkonom. Zvládne nie len zlé cesty či terén, ale aj stúpanie. Pokiaľ ju budete mať niekde v garáži, alebo na chalupe, nebudete sa chcieť po okolí prepravovať žiadnym iným spôsobom. Či to bude cesta do hory na huby, na lúku či pole, alebo len tak do potravín či do podniku, vždy dorazíte s úsmevom na tvári, v pohodlí, nehlučne a bez emisií. Práve ticho si pochvaľujú mnohí zákazníci, ktorí nechcú spaľovacím motorom rušiť zvieratá či susedov. Pri jazde na SXT Monster budete počuť iba bzukot elektromotora a svišťanie reťaze.
Ak túto kolobežku nepotrebujete často prenášať a viete ju pohodlne nabíjať niekde v garáži, alebo na chalupe, stane sa vašim hlavným dopravným prostriedkom po širšom okolí. Jej pohodlie vás poteší aj na asfalte, ale najmä na poľných cestách či v teréne a vždy všade dorazíte s úsmevom od ucha k uchu, presne tak sa nám totiž vracajú zákazníci z každej jednej testovacej jazdy. Monster nie je úplne o adrenalíne, ale je skôr o pohodlí, čo vyjadruje aj tým, že má sedadlo. Pokiaľ hľadáte off-road adrenalínové zážitky bez sedadla, pozrite si aj modely ZERO 11X, ZERO 10X a INOKIM OXO, ktoré je možné vybaviť aj terénnymi pneumatikami a ponúkajú ešte extrémnejšie parametre čo sa týka rýchlosti aj dojazdu. Spomínané modely nemajú reťaz, ale motory umiestnené priamo v náboji kolesa, takže o jednu starosť menej (mazanie reťaze) a tiež sú lepšie prenosné a skladné. A aby sme nezabudli, tieto stroje sú s pohonom 2x2, čo znamená že sú poháňané obidve kolesá, každé samostatným motorom. Určite vás však od Monstra neodhovárame, je to jeden z našich obľúbených modelov a v tom, na čo je určený je naozaj skvelý. Preto pokiaľ hľadáte pohodlnú kolobežku so sedadlom, ktorá má dostatočný výkon, dojazd a terénne schopnosti, SXT Monster je presne to, čo potrebujete. Otázkou potom už nie je ktorý model a výrobcu si zvoliť, ale aký motor a batériu si do svojho nového Monstra vyberiete.
Porovnanie parametrov podľa motora a batérie |
|||||
Výkon | Batéria | Váha | Dojazd | Rýchlosť | Nabíjanie |
2000 W | Olovená | 55 kg | 30 km | 50 km/h | 8 h |
3000 W | Olovená | 55 kg | 25 km | 60 km/h | 8 h |
2000 W | LiFePO4 | 47 kg | 45 km | 50 km/h | 10 h |
3000 W | LiFePO4 | 47 kg | 38 km | 60 km/h | 10 h |
2000 W | Li-ion | 47 kg | 65 km | 50 km/h | 6 h |
3000 W | Li-ion | 47 kg | 55 km | 60 km/h | 6 h |
Sme autorizovaným predajcom značky SXT a poskytujeme priamo záručný aj pozáručný servis, ktorý je zabezpečený v našom servisnom stredisku. Väčšinu náhradných dielov držíme skladom a sme certifikovaný poskytovateľ záručných aj pozáručných opráv. Preto sa pri kúpe tejto kolobežky nemusíte vôbec obávať servisu či dostupnosti náhradných dielov a vďaka priamej reprezentácii výrobcu si poradíme aj so zložitejšími prípadmi a diagnostikou.
SXT patrí medzi najstaršie značky elektrických kolobežiek na svete, pretože vznikla už v roku 2005. Ide o jednu z mála značiek, ktoré sídlia v Európe, konkrétne v Nemecku na južnej hranici so Švajčiarskom. Centrála SXT je v Nemeckom meste Rheinfelden, kde sídli obchod, dizajn, centrálny servis aj sklad vo vlastnej budove o celkovej ploche vyše 3000 m2. Stratégiou SXT sú lokálne zastúpenia, aby zákazníci mali stále poruke poradenstvo aj servis vo svojom regióne a jazyku a nemuseli všetko riešiť na diaľku cez internet. Max Blinker je najväčším takýmto zastúpením v strednej Európe so sieťou predajní v Bratislave, Prahe a Brne a tiež e-shopom v Maďarsku. Samotná výroba prebieha v 9 továrňach v Číne, ktoré boli starostlivo zvolené zo strany SXT tak, aby poskytovali vysoký štandard a kvalitu výroby a ktoré produkujú viac, ako 10 miliónov kusov ročne. SXT zabezpečuje pravidelnú kontrolu a prítomnosť vo výrobe tak, aby boli dosahované vysoké nároky, ktoré SXT od svojich dodávateľov požaduje. Všetky produkty SXT spĺňajú Európske štandardy, ako napríklad CE, ROHS, IQC, IPQC a FQC a sú pravidelne kontrolované internými auditmi tak, aby ste si mohli byť istý, že kúpou originálnych výrobkov SXT získate produkt vysokej kvality. Za tým si SXT stojí vlastným menom. Max Blinker ponúka výhradne originálne produkty SXT, ktoré pochádzajú z Európskej centrály a vieme preto garantovať ich originalitu. Máme vybudované dobré vzťahy aj priamo s majiteľom SXT a často sa aj osobne navštevujeme, preto môžeme aj z vlastnej skúsenosti potvrdiť, že značka SXT to myslí s osobnou elektromobilitou vážne a robí to z presvedčenia o budúcnosti tohto spôsobu prepravy, s rovnakou vášňou a zanietením, ako to robíme my sami.
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 47 kg podľa konfigurácie od 47 kg do 55 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 10 h podľa konfigurácie od 6 h do 10 h | Zatiaľ netestované | |
Max. rýchlosť pred odblokovaním | 25 km/h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 60 km/h | Zatiaľ netestované | |
Výkon | 3000 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 65 km podľa konfigurácie od 25 km do 65 km | Zatiaľ netestované |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 135 cm | ||||
Výška | 99 cm | ||||
Šírka | 64 cm | ||||
Dĺžka zložená | 135 cm | ||||
Výška zložená | 57 cm | ||||
Šírka zložená | 35 cm | ||||
Rázvor | 102 cm | ||||
Svetlá výška | 16 cm | ||||
Typ motoru | bezkomutátorový (bezkartáčový) s reťazou | ||||
Typ batérie | Li-Ion podľa konfigurácie: Li-Ion, Olovená | ||||
Napätie batérie | 48 V | ||||
Kapacita batérie | 30 Ah podľa konfigurácie: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah | ||||
Energia v batérii | 1440 Wh podľa konfigurácie: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh | ||||
Rekuperácia | nie | ||||
Systém ovládania | otočná rukoväť | ||||
Tempomat | nie | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | nie | ||||
Pohon | zadný náhon | ||||
Predná brzda | kotúčová hydraulická | ||||
Zadná brzda | kotúčová hydraulická | ||||
Typ kolesa vpredu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 14,5" | ||||
Typ kolesa vzadu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 14.5" | ||||
Odpruženie | vpredu a vzadu | ||||
Predné zavesenie | zdvojený tlmič | ||||
Zadné zavesenie | zdvojený tlmič | ||||
Osvetlenie | predné, zadné a brzdové | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Max. záťaž | 140 kg |
SXT monster
Po 2 rokoch a presne tyzden sa pokazila bateria li-ion po pozarucnej dobe opravena a poskodena prepravcom velmi sklamany z novo vyzerajucej baterie je srot uvidim ako sa to doriesi. Ale celkovo kolobezka fajn ale bateria nie, je to zlepenec bateria z 2 blokov.
Celková spokojnosť |
|
Kvalita |
|
Služby Voltride |
|
Doručenie |
|
Presnosť popisu |
|
Používame ju stále a celá rodina, aj dedko na tom jazdí. Tym že sa na nej dá sedieť, to podla mňa vyhovuje viacerým ľuďom. Je ale na ňu potrebný vodičák, čo je velká smola.. Ale inak kolobežka je velmi dobrá!
Celková spokojnosť |
|
Kvalita |
|
Služby Voltride |
|
Doručenie |
|
Presnosť popisu |
|
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 135 cm | ||||
Výška | 99 cm | ||||
Šírka | 64 cm | ||||
Dĺžka zložená | 135 cm | ||||
Výška zložená | 57 cm | ||||
Šírka zložená | 35 cm | ||||
Rázvor | 102 cm | ||||
Svetlá výška | 16 cm | ||||
Typ motoru | bezkomutátorový (bezkartáčový) s reťazou | ||||
Typ batérie | Olovená podľa konfigurácie: Li-Ion, Olovená | ||||
Napätie batérie | 48 V | ||||
Kapacita batérie | 12 Ah podľa konfigurácie: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah | ||||
Energia v batérii | 576 Wh podľa konfigurácie: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh | ||||
Rekuperácia | nie | ||||
Systém ovládania | otočná rukoväť | ||||
Tempomat | nie | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | nie | ||||
Pohon | zadný náhon | ||||
Predná brzda | kotúčová hydraulická | ||||
Zadná brzda | kotúčová hydraulická | ||||
Typ kolesa vpredu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 14,5" | ||||
Typ kolesa vzadu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 14.5" | ||||
Odpruženie | vpredu a vzadu | ||||
Predné zavesenie | zdvojený tlmič | ||||
Zadné zavesenie | zdvojený tlmič | ||||
Osvetlenie | predné, zadné a brzdové | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Max. záťaž | 140 kg |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 135 cm | ||||
Výška | 99 cm | ||||
Šírka | 64 cm | ||||
Dĺžka zložená | 135 cm | ||||
Výška zložená | 57 cm | ||||
Šírka zložená | 35 cm | ||||
Rázvor | 102 cm | ||||
Svetlá výška | 16 cm | ||||
Typ motoru | bezkomutátorový (bezkartáčový) s reťazou | ||||
Typ batérie | Li-Ion podľa konfigurácie: Li-Ion, Olovená | ||||
Napätie batérie | 48 V | ||||
Kapacita batérie | 20 Ah podľa konfigurácie: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah | ||||
Energia v batérii | 960 Wh podľa konfigurácie: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh | ||||
Rekuperácia | nie | ||||
Systém ovládania | otočná rukoväť | ||||
Tempomat | nie | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | nie | ||||
Pohon | zadný náhon | ||||
Predná brzda | kotúčová hydraulická | ||||
Zadná brzda | kotúčová hydraulická | ||||
Typ kolesa vpredu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 14,5" | ||||
Typ kolesa vzadu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 14.5" | ||||
Odpruženie | vpredu a vzadu | ||||
Predné zavesenie | zdvojený tlmič | ||||
Zadné zavesenie | zdvojený tlmič | ||||
Osvetlenie | predné, zadné a brzdové | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Max. záťaž | 140 kg |
Ostatné parametre | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | ||||
Dĺžka | 135 cm | ||||
Výška | 99 cm | ||||
Šírka | 64 cm | ||||
Dĺžka zložená | 135 cm | ||||
Výška zložená | 57 cm | ||||
Šírka zložená | 35 cm | ||||
Rázvor | 102 cm | ||||
Svetlá výška | 16 cm | ||||
Typ motoru | bezkomutátorový (bezkartáčový) s reťazou | ||||
Typ batérie | Li-Ion podľa konfigurácie: Li-Ion, Olovená | ||||
Napätie batérie | 48 V | ||||
Kapacita batérie | 30 Ah podľa konfigurácie: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah | ||||
Energia v batérii | 1440 Wh podľa konfigurácie: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh | ||||
Rekuperácia | nie | ||||
Systém ovládania | otočná rukoväť | ||||
Tempomat | nie | ||||
Obmedzovač rýchlosti | áno | ||||
Štart odrazom | nie | ||||
Pohon | zadný náhon | ||||
Predná brzda | kotúčová hydraulická | ||||
Zadná brzda | kotúčová hydraulická | ||||
Typ kolesa vpredu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vpredu | 14,5" | ||||
Typ kolesa vzadu | vzduchové s dušou | ||||
Veľkosť kolesa vzadu | 14.5" | ||||
Odpruženie | vpredu a vzadu | ||||
Predné zavesenie | zdvojený tlmič | ||||
Zadné zavesenie | zdvojený tlmič | ||||
Osvetlenie | predné, zadné a brzdové | ||||
Brzdové svetlo | áno | ||||
Max. záťaž | 140 kg |
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 55 kg podľa konfigurácie od 47 kg do 55 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 8 h podľa konfigurácie od 6 h do 10 h | Zatiaľ netestované | |
Max. rýchlosť pred odblokovaním | 25 km/h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 60 km/h | Zatiaľ netestované | |
Výkon | 3000 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 25 km podľa konfigurácie od 25 km do 65 km | Zatiaľ netestované |
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 47 kg podľa konfigurácie od 47 kg do 55 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 10 h podľa konfigurácie od 6 h do 10 h | Zatiaľ netestované | |
Max. rýchlosť pred odblokovaním | 25 km/h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 60 km/h | Zatiaľ netestované | |
Výkon | 3000 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 38 km podľa konfigurácie od 25 km do 65 km | Zatiaľ netestované |
Výkonnostné parametre | |||
---|---|---|---|
Parameter | Hodnota udávaná výrobcom | Voltride nezávislé meranie | Hodnotenie |
Hmotnosť s batériou | 47 kg podľa konfigurácie od 47 kg do 55 kg | Zatiaľ netestované | |
Doba nabíjania | 6 h podľa konfigurácie od 6 h do 10 h | Zatiaľ netestované | |
Max. rýchlosť pred odblokovaním | 25 km/h | Zatiaľ netestované | |
Max. konštrukčná rýchlosť | 60 km/h | Zatiaľ netestované | |
Výkon | 3000 W | Zatiaľ netestované | |
Dojazd | 55 km podľa konfigurácie od 25 km do 65 km | Zatiaľ netestované |
Robíme dobré veci. Vďaka vám.
Nakúpte u nás a vyberte si či pomôžete životnému prostrediu vysadením stromov, zrecyklovaním batérií alebo výstavbou cyklociest. My prispejeme za vás.V blízkej dobe sa vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V blízkej dobe sa vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V blízkej dobe sa vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatok informácií o vašej objednávke. Vždy sa snažíme zákazníkov o všetkom priebežne informovať. Prosíme vyplniť nižšie uvedené údaje a po preverení situácie sa ti čím skôr ozveme.
Sme vďační za každú pochvalu a odporúčanie. Motivuje nás to v našej každodennej práci.
Mrzí nás, že niečo nie je v poriadku. Prosíme o čím presnejší popis vašej situácie, aby sme ju vedeli urýchlene preveriť a riešiť. Vaša sťažnosť neskončí iba na našich zamestnancov, ale odíde aj vedeniu a majiteľom spoločnosti Voltride.
Ďakujeme za vašu správu. Ozveme sa vám.
Pomôžte nám zlepšovať sa. Máte nejaké nové návrhy?
Každé milé slôvko od vás nás poteší. Napíšte nám.
Našli ste v texte chybu? Oceníme ak nám dáte vedieť.
Ďakujeme za vašu správu. Ozveme sa vám.
Voltride meníme na Max Blinker
Viac informácií